שאלות ותשובות

הזמנות

איך מבצעים הזמנה באתר?
לחצו על לשונית "חנות" ותראו את כל קולקציית נעלי הבית שלנו.
לנוחיותכם, תוכלו לסנן את הדגמים על פי אפשרויות הקנייה המופיעות מצד ימין.
בלחיצה על כפתור "לרכישה" המופיע מתחת לכל דגם, תוכלו להוסיף את נעל הבית לסל הקנייה ולעבור לתשלום או להמשך קנייה באתר.

האם ניתן לעשות הזמנה טלפונית?
בהחלט ? מוזמנים להתקשר אלינו: 054-7970011

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?
בסיום הליך הרכישה תופיע על המסך ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה".

כיצד ניתן לבטל את ההזמנה שביצעתי?
לביטול ההזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פיט פאן בטלפון: 054-7970011 או בדואר האלקטרוני: [email protected] .

כיצד ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
לשינוי כתובת המשלוח יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פיט פאן בטלפון: 054-7970011 או בדואר האלקטרוני:[email protected]

כיצד אדע אם יש בעיה כלשהי בהזמנה שלי?
הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.
במקרים מעין אלו ייצרו עמכם קשר משירות הלקוחות.
לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של פיט פאן בדואר אלקטרוני: [email protected] או בטלפון: 054-7970011.

האם יש אחריות על נעלי הבית?
בהחלט! פיט פאן מספקת אחריות של 3 חודשים.

משלוחים

מהי עלות המשלוח?
עלות משלוח באמצעות שליח עד הבית היא 35 ₪ להזמנה.
עלות משלוח צ'יטה שופס 25 ₪ להזמנה.
בהזמנת 3 זוגות נעלי בית (ומעלה) – המשלוח חינם.

תוך כמה זמן המשלוח יגיע אלי?
חברת השילוח תספק את הפריטים תוך 2-7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר.

מדיניות החזרה/החלפה

כיצד ניתן להחזיר או להחליף נעלי בית שרכשתי באתר?
על מנת להחליף פריט שנקנה אצלנו באתר, יש ליצור עמנו קשר באמצעות הטלפון: 054-7970011 או הדואר האלקטרוני: [email protected] נציגינו יתאמו את החלפת הפריט באמצעות שליח שיגיע לאסוף את נעלי הבית מביתכם.

תוך כמה זמן אוכל להחזיר נעלי בית שרכשתי?
ניתן להחזיר מוצר שנקנה באתר תוך 14 יום מרגע קבלת המוצר.
יש לדאוג שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית, ככל הניתן, ומבלי נעשה בו שימוש ו/או המוצר נפגם. ניתן להחזיר את המוצר, בשל פגם או אי התאמה, וכל זאת במקרה שלא נעשה שימוש במוצר ו/או נגרם פגם או נזק ו -המוצר נשמר באריזה המקורית, ככל הניתן.

האם ניתן לקבל החזר כספי?
תוכלו לקבל זיכוי כספי או להחליף כל פריט שרכשתם באתר בתוך 14 יום מרגע קבלת המוצר. ההחזר הכספי יבוצע בהתאם למועדים המפורטים בחוק, דרך חברת כרטיסי האשראי אוPay Pal .
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש.

מידות

כיצד אדע איזו מידה להזמין?
מומלץ להזמין את מידת הנעליים המצויה אצלך בארון. אנו מקפידים מאוד על מידות מדויקות ומותאמות לקונים הישראלים.

סודיות ואבטחת האתר

האם האתר מאובטח?
בוודאי. האתר מאובטח והמידע שלך מועבר באופן מוצפן. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, והליך הרכישה שלך מאובטח וחסוי.

האם פרטי ישמרו אצלכם ולא יחשפו?
אנו נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. פרטיו האישיים של המשתמש ישמרו במאגר המידע של חברת פיט פאן. אתר פיט פאן הינו אתר מאובטח, כלומר, הנתונים אשר יוזנו למערכת על ידי לקוחות בעת ההרשמה ו/או הגלישה ו/או הרכישה, יישארו חסויים ומאובטחים. יובהר כי פרטי כרטיס האשראי של המשתמשים המבצעים פעולות באתר אינן נשמרים כלל במערכות פיט פאן מאחר ופיט פאן נעזרת בחברה חיצונית ( שם החברה) לצורך סליקת כרטיסי האשראי.

אופן התשלום

כיצד ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות Pay Pal.

לתקנון האתר לחצו כאן